A VÁGY

FORMÁJA

Superveloce 1000 Serie Oro

VÁGYAK
MANIFESZTUMA

Az MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro megtestesíti az MV Agusta egyértelmű célkitűzésének beteljesülését: létrehozni egy olyan motorkerékpárt, amely minden motoros vágyát magában hordozza. A stílusbeli kutatás, az esztétikai élmény iránti elkötelezettség, a technológiai újítások és a lélegzetelállító teljesítmény ötvözete lehetővé tette, hogy az MV Agusta elérje azt, amit a projekt kezdetén célul tűzött ki. Ez a motorkerékpár kétségtelenül az álmok világába tartozik – szó szerint megtestesíti a vágy formáját.

ESZTÉTIKA

Az új MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro egyszerre álom és műalkotás. Karakteres stílusjegyei közé tartoznak a klasszikus múltat idéző kerek fényszórók, a vízszintes vonalvezetés, valamint a nemes anyagok – például karbon, valódi bőr, Alcantara és titán – esztétikai kiemelése. A Superveloce 1000 Serie Oro formavilága tisztelgés a legendás MV Agusta F4 750 Serie Oro előtt, amit a csillagmotívumot idéző könnyűfém kerekek és a négykivezetéses titán kipufogórendszer is hangsúlyoz. A részletekre fordított kivételes figyelem biztosítja a formák, anyagok és teljesítmény tökéletes harmóniáját. Az MV Agusta dicső múltja a színvilágban is visszaköszön: Ago Silver, Pearl Shock Red és Ciclistica Gold árnyalatok idézik meg az örökséget.

AERODINAMIKA

A Superveloce 1000 Serie Oro esetében a technológia és a stílus olyan egységet alkot, amely egy valódi, kétkerekű szobrot hoz létre. Az egyik legmeghatározóbb formai elem az aerodinamikai szárnyak jelenléte, amelyek új mérföldkövet jelentenek az MV Agusta modellek tervezésében, miközben a márka dicső múltjából is merítenek ihletet. A fejlesztés során a mérnökök nemcsak az optimális légellenállási tényező (Cx) elérésére törekedtek, hanem kiemelt figyelmet fordítottak a függőleges leszorítóerő (Cz) javítására is. Ennek eredményeként a motorkerékpár kivételes menetdinamikát, kiemelkedő stabilitást és egyensúlyt biztosít – különösen fontos tényezők a rendkívüli végsebesség és gyorsulás tükrében.

A burkolaton elhelyezett aerodinamikai szárnyak nem csupán vizuálisan hatásos elemek, hanem teljes mértékben integráltak a jármű áramlástani rendszerébe. A kiterjedt tesztek kimutatták, hogy nagy sebességnél a motorkerékpár rendkívüli iránytartást és stabilitást nyújt, miközben megőrzi manőverezhetőségét és agilitását különböző vezetési körülmények között is. Az aerodinamikai áramlások elemzése – amely repüléstechnikai módszereken alapul – kulcsszerepet játszott a Superveloce 1000 Serie Oro fejlesztésében. Az így kialakított végleges változat kiemelkedő védelmet nyújt a vezetőnek nagy sebességnél, javítja az általános kényelmet, optimalizálja a teljesítményt, tökéletesíti a motor légzését, valamint biztosítja a meleg levegő hatékony elvezetését az optimális üzemelési körülmények érdekében.

ANYAGHASZNÁLAT

A Superveloce 1000 Serie Oro karakteres formavilágát elsősorban a karbon határozza meg, amelyet kétféle technológiával – préselt és laminált eljárással – dolgoztak fel. Ez a kettős megközelítés nemcsak esztétikai kifinomultságot biztosít, hanem a motor vizuális megjelenését és szerkezeti szilárdságát is tovább erősíti. A karbon használata nem csupán a könnyű súly miatt előnyös, hanem elképesztő szilárdsága és tartóssága miatt is – ezek alapvető szempontok egy nagy teljesítményű motorkerékpár esetében. A motoron összesen 41 karbon alkatrész található, köztük a műszerfal tartókonzolja, a láncvédő, a teljes idomzat, valamint számos további elem a dedikált kiegészítő készletben. A karbon széleskörű alkalmazása egyszerre hangsúlyozza a motorkerékpár sportos, agresszív karakterét és biztosítja a magas szintű teljesítményt és tartósságot.

A titán szintén kiemelt szerepet kapott: a különleges, négykivezetéses Akrapovic kipufogórendszer és a rögzítőelemek egyaránt ebből az anyagból készültek. A modell eleganciáját és exkluzivitását tovább növeli a valódi bőr használata, amely a üzemanyagtartály mentén végigfutó szíjon köszön vissza. A Superveloce 1000 Serie Oro nemcsak vizuálisan kíván hatást gyakorolni, hanem a tapintás érzékét is megszólítja: az ülés kialakítása aprólékos munkával, bőr és Alcantara kombinációjából készült, így biztosítva a páratlan kényelmet és prémium érzetet.

4

Henger

208HP

Max Motorteljesítmény @ 13.000 R.P.M

>300KM/H

Max sebesség

998CC

Hengerűrtartalom

4

Henger

208HP

Max Motorteljesítmény @ 13.000 R.P.M

>300KM/H

Max sebesség

998CC

Hengerűrtartalom

MOTORBLOKK

A Superveloce 1000 Serie Oro szíve egy soros, négyhengeres erőforrás, amely lenyűgöző 208 lóerőt (153 kW) ad le 13 000 fordulat/percnél, maximális nyomatéka pedig 116,5 Nm 11 000 fordulat/percnél. Az MV Agusta négyhengeres motorjaira jellemző 16 radiális titánszelep, a kovácsolt titán hajtókarok, valamint a DLC-bevonatú vezérműtengelyek lehetővé teszik a motor számára a 14 000-es fordulatszám elérését. A beépített kiegyensúlyozó tengely pedig a rezgések minimalizálásával járul hozzá a kiemelkedően sima és kifinomult járáshoz, még extrém teljesítménytartományban is. A motorvezérlést a MVICS 2.1 (Motor & Vehicle Integrated Control System) integrált rendszer végzi, amely 8 befecskendezővel dolgozik: 4 alsó és 4 felső injektorral, megnövelt átfolyási kapacitással a hatékony üzemanyag-ellátás érdekében. A motor karakteres hangját a négykivezetéses titán kipufogórendszer adja, amelyet az Akrapovic kifejezetten a Superveloce 1000 Serie Oro számára fejlesztett ki. A jellegzetes, orgonacső formájú kipufogó nemcsak az MV Agusta F4 modell előtt tiszteleg, hanem a vezetési élményt is új szintre emeli. A karbon hővédő burkolattal ellátott rendszer precíz hangolásának köszönhetően az élmény nem csupán technikai, hanem szenzorikus is – egyedülálló, ikonikus hangzás, amely összetéveszthetetlenné teszi a Superveloce 1000 Serie Oro karakterét.

ELEKTRONIKA

A Superveloce 1000 Serie Oro elektronikai rendszere a legapróbb részletekig finoman hangolt, és a 5,5"-os TFT kijelzőn keresztül vezérelhető. A rendszer tartalmaz egy nyolc fokozatban állítható kipörgésgátlót, amely teljesen kikapcsolható, valamint egy FLC (Front Lift Control) rendszert, amely optimalizálja a gyorsítás alatti egykerekezést a Launch Control-lal együttműködve. Négy különböző vezetési üzemmód áll rendelkezésre: Rain, Sport, Race és Custom. Ez utóbbi lehetővé teszi a gázreakció, a motor nyomatékának, a motorfék erejének és a futómű beállításainak egyéni konfigurálását. A MV EAS 4.0 gyorsváltó rendszer zökkenőmentes fel- és visszaváltást tesz lehetővé, akár nyitott gáz mellett is, míg a Ride by Wire rendszer egy nyomatékkezelő algoritmust alkalmaz, amely például a sebességtartó automatika automatikus kikapcsolását is vezérli. A motorkerékpár beépített GPS modullal is rendelkezik, amely integrálható az MV Ride applikációval. Ez lehetőséget biztosít navigációra, útvonalrögzítésre, valamint az élmények megosztására – ezzel nemcsak a vezetési élményt fokozza, hanem közösségi élményt is nyújt a motorosok számára.

VÁZ ÉS FUTÓMŰ

A Superveloce 1000 Serie Oro alváz- és futóműrendszere kivételes gondossággal lett megalkotva, hogy egyszerre szolgálja a maximális teljesítményt és a látványos megjelenést. Az acélcsöves rácsváz nagy szilárdságú acélból készül, amelyhez alumínium lemezek kapcsolódnak, ezekhez csatlakozik a kihúzható alumínium lengőkar, mely szintén könnyűfém ötvözetből készült. A futómű csúcstechnológiás Öhlins elektronikus rendszerrel van felszerelve. Az első tengelyen 43 mm átmérőjű, fordított teleszkópvilla található, 120 mm rugóúttal, TiN bevonattal, elektronikus állítási lehetőséggel a csillapítás (kompresszió és visszaút) tekintetében, míg a rugóelőfeszítés manuálisan állítható. A stabilitást egy elektronikusan vezérelhető Öhlins kormánylengéscsillapító fokozza, amely automatikus vagy manuális üzemmódban is működtethető, a vezetési stílushoz igazodva. A hátsó felfüggesztés egy 36 mm átmérőjű Öhlins központi rugóstagból áll, amely szintén 120 mm rugóúttal rendelkezik, elektronikus csillapításállítással (visszaút és kompresszió), a rugóelőfeszítés pedig manuálisan szabályozható. Ez az összetett és kifinomult vázrendszer nemcsak precíz vezethetőséget és stabilitást biztosít, hanem a Superveloce 1000 Serie Oro ikonikus formavilágát is kiemeli.

FÉKRENDSZER ÉS GUMI

A fékrendszer a legmagasabb színvonalat képviseli, az MV Agusta a Brembo megoldásaira támaszkodik a kimagasló teljesítmény érdekében. Az első tengelyen 320 mm-es féktárcsák találhatók alumínium rögzítéssel, melyeket radiális Stylema féknyergek fognak, 30 mm-es dugattyúkkal, amelyeket egy Brembo radiális főfékhenger működtet. A hátsó fékezést egy 220 mm-es tárcsa biztosítja, Brembo kétdugattyús (34 mm átmérőjű) féknyereggel, amely precíz és kiegyensúlyozott fékerőt garantál. A blokkolásgátló rendszer (ABS) fejlett funkciókat kínál, köztük a kanyar-ABS-t és a hátsó kerék elemelkedését mérséklő RLM (Rear Lift-up Mitigation) rendszert. A rendszer kétféle beavatkozási szinttel dolgozik: Sport és Race üzemmódban. A Superveloce 1000 Serie Oro számára a Pirelli egy dedikált változatot fejlesztett ki a Diablo Supercorsa SP V4 abroncsból, amely egyedi piros oldalfal-kialakítást kapott. Ez az apró, de feltűnő részlet még tovább növeli a motorkerékpár exkluzivitását, tökéletesen illeszkedve annak brutális erejéhez és kivételes agilitásához.
Foglald le
motorod most
Az árak a magyarországi forgalombahelyezési költségeket, regisztrációs adót NEM TARTALMAZZÁK. Az MV Agusta 3 év garanciát vállal egész modellpalettájára, nagyszerű szerviztámogatással minden ügyfél számára.

Gyere el hozzánk$

Foglald le MV motorodat kiállítótermünkben

v kapcsolatfelvétel$

Még több információért keress minket elérhetőségeinken

Hivatalos szerviz$

Motorodról való gondoskodást bízd hivatalas márkaszervizünkre